استفاده از پودر ژله روناک برای تولید گران ترین عطر

فناوری پودر ژله روناک میوه ای با استفاده از پکتین هیدراته که از قاصدک دارویی به دست می آید، توسعه یافته است. فن آوری جدید اجازه می دهد تا محصولاتی با ارزش غذایی افزایش یافته بدست آورید.

دانشمندان فناوری مارمالاد ژله‌ای بر روی پکتین را با جایگزینی شکر دانه‌بندی شده با فروکتوز و ۳۰ درصد پوره سیب بر روی میوه‌های پوره شده chokeberry توسعه داده‌اند که امکان به دست آوردن یک محصول دیابتی و عملکردی را فراهم می‌کند.

استفاده از پوره در دستور پخت مارمالاد ژله ای میوه ای روی آگار باعث شد تا محصولاتی با محتوای بالای آنتوسیانین بدست آید.

مصلحت استفاده از تفاله میوه های سیر وحشی در تولید مارمالاد ژله ای میوه ای بر روی آگار با ارزش غذایی بالا و جهت گیری عملکردی ثابت شده است.

امکان وارد کردن آب چغندر، خولان دریایی و پوره زغال اخته به دستور مارمالاد ژله ای میوه ای روی ژلاتین برای افزایش ارزش غذایی آن، یعنی معرفی بیوفلاونوئیدها و بتائین در ترکیب محصولات، ایجاد شده است.

استفاده از محصولات نیمه تمام کنگر فرنگی اورشلیم در فناوری مارمالاد ژله ای میوه ای پیشنهاد شد که باعث افزایش ارزش غذایی محصولات و کاهش محتوای کالری می شود.

تعدادی از نشریات به استفاده در فناوری مارمالاد ژله‌ای میوه‌ای بر روی افزودنی‌های گیاه پکتین به‌دست‌آمده از فناوری‌های برودتی کرایوپودرها و کرایوپاست اختصاص داده شده است.

استفاده از پودرهای انجمادی از انگور، گل رز، خولان دریایی و خمیر کرایو از به، سیب، هویج، کدو تنبل، انگور در تولید ژله-میوه-مارمالاد برای افزایش ارزش غذایی آن، حذف کامل از ترکیب تجویزی رنگ ها و طعم دهنده های مصنوعی.

علاوه بر این، معرفی این افزودنی‌ها به ترکیب نسخه‌ای مارمالاد به افزایش خواص آنتی اکسیدانی محصولاتی که در طول عمر ماندگاری تضمین شده پایدار هستند، کمک کرد.

نشان داده شده است که انواع جدید مارمالاد ژله‌ای میوه‌ای روی پکتین دارای شاخص‌های کیفیت بالایی در طول ذخیره‌سازی هستند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/wearexport/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/wearexport/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420