کفش ایمنی ساتر مدل ساکو که در شب و روز رنگ های متفاوتی دارد

باید آلودگی را بررسی کنید زیرا کفش ایمنی ساتر مدل ساکو باید تمیز نگه داشته شود تا استانداردهای ایمنی HSE را رعایت کند. تمیز نگه داشتن کفش به طول عمر و عملکرد آن کمک می کند.

اگر از کارمند می‌خواهید که کفش‌های خود را تمیز کند، باید این را در قرارداد کاری‌اش ذکر کنید و در زمان تخصیص آموزش مناسب ارائه دهید.

در مورد چاهک های ایمنی که در صنایع غذایی یا صنایع شیمیایی استفاده می شود، تمیز کردن ممکن است به ضد عفونی نیز نیاز داشته باشد به عنوان مدیر ایمنی، شما باید پروتکل های ایمنی را برای این کار ارائه دهید.

با توجه به سند همه شرکت‌ها پس از اتمام عمر مفید خود، مسئول کشیدن PPE هستند مسئولیت مدیر ایمنی این است که این تاریخ را یادداشت کند و زمانی که کفش به ماندگاری رسید، آن را تعویض کند، صرف نظر از اینکه چکمه یا کفش هنوز خوب به نظر می رسد.

در صورت عدم استفاده، طبق مقررات HSE برای مراقبت و نگهداری از PPE، کفش ها باید تمیز و در یک فضای تمیز و خشک نگهداری شوند.

طبق گفته پزشک ایمنی و سلامت، هر سیستم نگهداری خوب پنج جزء دارد: معاینه، آزمایش، تمیز کردن ضد عفونی، تعمیر و تعویض.

اگر شما پروتکل هایی را برای این قطعات ارائه دهید که کارگر مسئول آن است آنگاه شما به عنوان مدیر ایمنی آموزش مناسبی را برای این پروتکل ها ارائه خواهید داد.

در پایان یک روز، کارگر کفش‌های خود را مطابق با نوع آن تمیز و ضدعفونی می‌کرد و در طول فرآیند آن را از نظر آسیب یا نقص به صورت بصری بررسی می‌کرد.

آنها آن را برای تعمیر یا تعویض مناسب در صورت نیاز نزد شما می آورند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقدامات ایمنی در محل کار، لطفا با ما تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/wearexport/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/wearexport/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420